Banta snabbt cambridgekuren

Så här fungerar denna banta snabbt kur.
När du skall banta snabbt med Cambridgekuren byter du ut mat mot måltidsersättning du får även rådgivning och stöd av en kost konsulent. Detta viktminskningsprogram består av fyra viktminsknings­nivåer, en stabiliseringsnivå och en hålla vikten nivå. Alla sex nivåer i Cambridge dessa har utformats för att hjälpa dig att utveckla en sund relation till mat, så att du istället kan fokusera på att skaffa dig en hälsosam livsstil.

banta snabbt

frukost

Cambridgekuren har bytt namn till Cambridge Viktprogram.
Cambridge Viktprogram handlar  om att göra enkla medvetna och sunda val som är till glädje för dig nu och i framtiden!
Deltar du i cambridge viktprogram så får du tips av en rådgivare som  hjälper dig med att gå ner i vikt.
Tillsammans kom­mer du och din Cambridge rådgivare  att  ta fram ett banta program som passar just din livs­stil vilket kommer hjälpa dig att uppnå de bästa resultaten i den takt du väljer när du vill gå ner i vikt .

Inte enbart under viktminsknings perioden utan även efteråt så att du kan behålla din vikt.
Du byter ut en del eller alla måltider mot måltidsersättning, detta kan vara mjölkdrinkar,bars eller soppor detta tills du har uppnått din målvikt.

Kuren innehåller alla mineraler,vitaminer och spårämnen som din kropp behöver men ger inte mer än 470 kalorier per dag, om du äter alla tre måltidsersättningarna.
Viktklubben med Cambridge Viktprogram och VLCD måltidsersättning är ett av de verktyg du kan använda för att banta snabbt och säkert uppnå ditt mål på ett enkelt sätt, du väljer själv om du vill äta enbart shakes, soppor och gröt eller om du vill kombinera med mat och måltids bars. Med Cambridge Viktprogram får du hjälp till sunda matvanor genom tallriksmodellen och motiverar dig till ett aktivt liv som som hjälper dig att banta snabbt.
Läs mer på :cambridgekuren.se

Banta snabbt /Träning

Men tänk på att det är bra att komma i gång med träning i någon form och hitta något som du tycker är kul, skippa gym träning om du tycker att det är trist och börja med något annat som du gillar, kanske dans kan hjälpa dig att banta snabbt! Vill du pröva att träna hemma?
Tänk på att du lever längre om du motionerar!

träning

banta snabbt

Det viktiga är att du rör på dig regelbundet åtminstone 30 minuter 3 pass i veckan men helst dagligen. En bra början kan vara att cykla eller gå till jobbet/skola, kliva av bussen några hållplatser tidigare. Ta trapporna istället för hissen, ta en rask promenad/stavgång på lunchen. Många små enkla förändringar kan göra stor skillnad i längden, både för din hälsa och vikt!

banta snabbt

diet

Börja på en träningsnivå som passar just dig och din situation !
Motionen är också ett bra sätt att öka din cirkulation i stela muskler, rensa hjärnan och att stressa av.
Tänk på att små förändringar kan göra stor skillnad när du vill banta!
Ta det lugnt sätt gärna upp små rimliga delmål när du skall börja träna.
Att skaffa en träningskompis är ett bra tips, så kan ni motivera varandra

Ge inte upp om det går trögt i början starten är ofta jobbigast, snart känns det lättare!

Mer banta snabbt tips här!